אז מה זה Destination? להיות המסעדה שכולם רוצים להגיע אליה ולא בגלל שהיא ממש כאן מעבר לפינה.
להיות נחשקים עד כדי כך, כשכנוסעים לטיול בצפון מכוונים את היום ואת המסלול במיוחד שנוכל לעצור אצל גדי ב"בקתה" או באמצע הדרך אצל בני מ"בטבע של בני" (אל תשכחו להזמין אצלם מקום מראש ולא, הם לא לקוחות שלי אלא באמת מקומות ששווה לפרגן להם).
להיות בזון של ה destination זה אומר שגם אם אנחנו fully booked והמקום מלא, הלקוח הפוטנציאלי שלנו לא מתייאש וינסה שוב שבוע הבא כי הוא חייב, חייב לטעום מהחוויה.
להיות ב-destination זה אומר שאנחנו לא עוד מסעדה שמגלגלים בתפריט של וולט מהבית ומזמינים כי במקרה הייתה לנו מנה בתפריט שנראית טעימה, אלא בגלל שהם לגמרי חיפשו אותנו! יותר מזה, הם פתחו את וולט במיוחד כי שמעו שנכנסנו עכשיו לוולט.
בשורה התחתונה זה אומר להיות במרכז. להיות הנושא. להיות המקום שמגיעים אליו במיוחד. איך? תוכנית עסקית למסעדה, עם המון תכנון, חשיבה ודיוק. המון דיוק. בונים קונספט מנצח. תפריט מעולה. שירות הרבה יותר ממעולה (ויש מגוון דרכים להשאיר חותם בשירות).
ובסוף, מספקים חוויה מקצה לקצה, שתכניס אותנו לDestination.