אז חשוב מאוד להבין שההחלטה הזו של מה יהיה הלוקשיין? זה מאוד מאוד קריטי, לא אומר הכי קריטי, אבל מאוד!
לפעמים שווה להמתין, חודש, חודשיים לפני שפותחים על מנת לפתוח במקום הנכון כי אחרת …
אנחנו יכולים למצוא את עצמנו מסתכלים כל ערב לתקרה, נפעמים מכל לקוח שנכנס בשערי המסעדה, כל יום עסוקים בספירה של כמה אנשים הגיעו או לא …. מוטרדים, כל יום, איך היום יהיה? אולי יגיעו יותר? מחשבה שלא עוזבת אותך ומשפיעה באופן קריטי על הנפש ובטח על השורה התחתונה.
אז על מנת שהנושא הזה לא יהיה issue, צריך להשקיע כאן מחשבה. לפני שבוחרים סופית את הלוקיישן יש כמה דברים שחשוב לעשות, חלק עושים רק דבר אחד, חלק רוצים ללכת על סופר בטוח – דואגים להזמין תוכנית עסקית למסעדה ובוחנים הכל, ממש הכל!
- שימוש בשירות של סוקרי כמות אנשים שעוברים בפועל ברדיוס היעד במהלך תקופה זה אחד הדרכים להבין את הפוטנציאל של המיקום.
- בדיקת צפיפות אוכלוסין ברדיוס היעד – את הנתונים הללו ניתן להשיג כמו גם פילוח דמוגרפי של האוכלוסייה באזור היעד.
- ניתוח קהלי יעד.
- ניתוח מתחרים.
ואם התלבטתם אם לפתוח בבניין משרדים בפינת הבניין או בצלע הבניין – המחקרים מלמדים שפינת בניין אטרקטיבית יותר מבחינת פוטנציאל נגישות ומפגש עם היעד.
אז אם אתם לפני פתיחה?
מתלבטים היכן לפתוח? אל תמהרו, תתלבטו, תבחנו, תבדקו, לפעמים זה יכול להיות הפרמטר שיקבע אם "להיות" או "לחדול".
לחיי מסעדות חדשות ובועטות!