ספקים למסעדות
ספקים למסעדות: מעצבי מסעדות, ספקי ריהוט למסעדות, כלי מטבח, ציוד בישול למטבח, ספקי בשר, ספקי ירקות והרשימה עוד ארוכה מאוד.
בשולמן אסטרטגיה, ייעוץ ממוקד למסעדנים בלבד, נדאג שתכיר את הספקים הכי טובים, הכי נכונים והכי מתאימים – כי אין מקום לטעויות בהתחלה
שמי אריק שולמן, לאחר קריירה של 27 שנים כבעלים של ברים, בתי קפה ומסעדות הקמתי את שולמן אסטרטגיה – המתמחה בייעוץ עסקי בעולם המסעדנות.
אנו עובדים רק עם עסקים בתחום המזון, כי זו המומחיות שלנו, בתי קפה, מסעדות ועוד, מעניקים ייעוץ עסקי ומובילים את העסק לצמיחה והגדלת הרווחיות.
הניסיון העצום שצברנו במהלך השנים בתחום, הוא זה שמאפשר לנו לנווט כל עסק בתחום המזון למקום בטוח, למקום של צמיחה. להצלחות.
בעזרת הניסיון שצברנו אנחנו יודעים לזהות את המצב הנוכחי של העסק, להבין היכן החזקות, לזהות את החולשות ולהוביל אל הצעדים הנחוצים על מנת להגיע לצמיחה מהירה ושיפור הרווחיות בשורה התחתונה.
אנחנו מלמדים בעלי עסקים איך להחזיר את החיוך לפנים, וזה קורה כשהעסק מתחיל לצמוח ולפרוח.
אם אתה אוהב את מה שאתה עושה ומאמין שיכול להיות טוב יותר, אשמח שניפגש ונראה איך אנחנו מביאים את העסק לצמיחה ומשפרים את השורה התחתונה.
אריק.
ספקים למסעדות - להכיר את האנשים הנכונים
הדרך לצמיחה עסקית
הקמת מסעדות היא הרבה מעבר להקמה של עסק, מיתוג מושך והרצה מהירה של הסרוויס. יש צורך בבנייה איטית ונכונה, ביצוע בחירות משמעותיות ובדיקה מדוקדקת של חומרי גלם וספקים למסעדות. זה אולי נשמע החלק הקל של התפעול, אך למעשה מדובר בעולם מלא וגדוש מידע ובעיקר תחרות.
כאשר מדברים על איתור ועבודה עם ספקים למסעדות חשוב להבין כי יש חלוקה בין ספקים של ציוד מטבח למסעדות, ספקים של חומרי גלם בסיסיים, ספקי חומרי גלם גורמה, ספקי קפואים, ספקים למסעדות של מדים, ביגוד וטקסטיל ועוד.
הדרך הנכונה והיעילה לבחור את הספקים המתאימים למסעדה שלנו היא להסתייע ביעוץ של מומחים מן התחום, יועץ קולינרי או מלווה עסקי מזון, המכיר את התחום על בוריו, מבין את הצרכים, יודעת לתעדף את ההוצאות ומקושר לכל הענף הקולינרי ולמגוון הספקים הרחב הפועל בכל רגע נתון.
אסטרטגיה ובניית תכנית עסקית
תוכנית עבודה לביצוע
תמחור
הון אנושי, עובדים וספקים
שיווק ומכירות
שדרוג תהליכי עבודה
כל מה שצריך להביא את העסק שלך לצמיחה!
עבודה עם ספקים למסעדות, בתי קפה וברים דורשת כמה דברים בסיסיים שחשוב מאוד להקפיד עליהם על מנת לשמור על האיכות, המחיר והרווח. אך בראש ובראשונה כמו בכל מערכת יחסים חשוב האמון והקשר האישי. מעבר לכך יש לפעול בצורה מסודרת וזה כולל:
להיות מדויקים במיפוי הצרכים, הדרישות והמוצרים, זאת ניתן לעשות באמצעות רשימה מפורטת של כל צרכי העסק, החל מציוד מטבח למסעדות, כל הלכים והאקססוריז ועד לחומרי הגלם המינוריים שבתפריט. את הרשימה יש לפרוט לכמה שיותר פרמטרים על מנת לא "לפספס" דבר.
חשוב להבין מה החלופות, האם יש הבדל בין המותגים והאם ניתן להוזיל עלויות במוצרים שאין משמעות למקור ולמותג ממנו הם מגיעים. חשוב להבין את השוק, לדעת מה באמת איכות ופיין, מה חסר משמעות, מה מבין הפרודוקטים הוא גורמה אמיתי ומי רק ממותג גבוה ללא הצדקה.
לכל עמודה המייצגת צורך של המסעדה, יש למצוא את הספקים הרלוונטיים, חשוב לזכור כי יש עשרות ספקים בכל תחום. יש ספקי דגים וספקי בשר, יש מי שמספק ירקות ופירות טריים ויש מי שמספק אותם קפואים, יש ספקי מוצרי חלב בסיסיים ויש את המחלבות בוטיק, ספקי שתייה, אלכוהול ועוד רשימה ארוכה של מוצרים וחומרי גלם והאם ניתן להוזיל עלויות במוצרים שאין משמעות למקור ולמותג ממנו הם מגיעים. חשוב להבין את השוק, לדעת מה באמת איכות ופיין, מה חסר משמעות, מה מבין הפרודוקטים הוא גורמה אמיתי ומי רק ממותג גבוה ללא הצדקה.
לאחר שממפים את הספקים הרלוונטיים חשוב מאוד לערוך סקר שוק. כמו בכל מוצר יהיה מנעד מחירים, ברוב המקרים יש לכך סיבות ובאמת יש הבדל באיכות ובטריות, או לחלופין בנראות ובעמידות. מומלץ מאוד לשלוט במידע, לא להגיע ממקום נחות למו"מ עם הספקים ולהראות בקיאות במוצר, בשוני בין החלופות ובמחירים המקובלים בשוק.
על מנת לעבוד נכון עם ספקים למסעדות ושיהיה גם נוח, גם איכותי וגם משתלם, חשוב מאוד לייצר הבנות, ליישר קו ולתאם ציפיות. השקיפות, האמינות והכנות קריטיים כאן. לדוגמה: ספק העובד במתכונת של Key Drop ומשאיר למסעדה את המצרכים באופן ישיר במטבח מחוץ לשעות הפעילות או כאשר המסעדה סגורה, בעל המסעדה חייב להאמין בכל ליבו שלא יעשה נזק או פעולת זדון אחרת במטבח או בחלל המסעדה, כאשר אין בה אדם ושההזמנה תסופק במלואה באמינות מוחלטת. עובדה זאת גם מדרבנת את בעל המסעדה למצוא לו "ספקי בית" אשר מספקים לו את כל הנדרש ולא לעבוד עם מס' רב של ספקים למסעדות על מנת לשמור על מיקוד, שעות אספקה מצומצמות וחסכון בזמן ובכסף.
בשורה התחתונה כשמדובר על יועץ למסעדות
יועץ למסעדות אשר מגיע מן התחום משלב הבנה עסקית וקולינרית גם יחד. הוא יודע ללוות בענייני תמחור, בניית תפריט ועצי מוצר, יודע לזהות טרנדים ולוודא שהמסעדה מתנהלת בצורה מאוזנת. בשורה התחתונה בדיוק מה שעסק בתחום הזה צריך בשביל להמריא !
שולמן אסטרטגיה.
ההבדל בין עסק מדשדש לעסק מזון מצליח ומרוויח!
- 072-395-0750
- arik@shulman-strategy.co.il